woensdag 3 november 2010

Ijverige student zoekt bijverdienste

Ik ben een 17-jarige student aan de land-en-tuinbouwschool in sint niklaas.

Ik zoek voor ’s zaterdags een bijverdienste.

Mijn grote passie is tuinaanleg en onderhoud maar ik ben flexiebel en kan mij makkelijk aanpassen aan andere taken (winkelbediende, aan de kassa zitten, rekken aanvulle, verkoop, zowel bedrijven als gewone mensen die hulp willen …). Ik heb ook al veel ervaring met tuinen onderhouden, want hiervoor werkte ik ook in een bloemenwinkel maar oneerlijke praktijken (van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat werken, geen middagpauze, …) heb ik bewust gekozen om daar weg te gaan.

Loon maakt niet zoveel uit.

Denkt u dat u mij uit de nood kan helpen?

Gelieve mij dan te contacteren op wauters.sven@hotmail.com

Alvast dank bij voorbaat!

meer info


Geen opmerkingen: