maandag 8 augustus 2011

Tuinaanleg

Tuinaanleg Heeft u een nieuwe woning en wil u een nieuwe tuin? Of heeft u een bestaande tuin, mar wil u deze herinrichten? Ik kan u daarbij helpen. Ik werk via plan van uzelf of van een architect, of ik kan een tekening maken in overleg met u. U kan zelf beslissen hoe u het graag wil hebben, of ik kan u advies geven als u dat wenst. Aanleg van een tuin kan volgende factoren bevatten: tuinpoortjes, omheiningen, gazon (grasmatten of gras zaaien), beplantingen aanbrengen, beregening aanbrengen, tuinverlichting, terassen, paden, opritten, klinkerwerken, aanleggen van (zwem-)vijvers, zwembaden, kleine waterpartijen, ... Kortom eigenlijk alles wat u buitenshuis wenst. Verder help ik u met het onderhoud van uw bestaande tuin (maaien van het gras, snoeiwerken, bemesten en onkruidverdelgen, ...)Ook kan ik u helpen met het vellen of snoeien van bestaande bomen. Zelfs als deze niet de mogelijkheid hebben om in zijn geheel te laten vallen en er geen toegang is voor een hoogtewerker.Voor meer info kan u steeds een vrijblijvende offerte vragen. mvg,Joris0486122139
meer info


Geen opmerkingen: