vrijdag 30 september 2011

Heb je een werkje of heb je er geen tijd voor of een andere reden. Dan kan ik jou misschien helpen. Ik heb heel wat in petto. Door mijn ervaring ben ik thuis in vele werken. Ik ben actief in grondwerken, rioleringswerken, saneringswerken, afbraakwerken, elektrische installatie met eventueel keuring, sanitaire installatie, aanleggen gas met keuring, tuinaanleg- en onderhoud, snoeien- zagen van gevaarlijke bomen, domotica, elektrische installatie, vijvers aanleg- onderhoud, afsluitingen, parkingaanleg, levering bouwmaterialen, bouwwerken, metalen constructie, aanbouw frigo-cellen, opruimingswerken, leeg maken van huizen, zolder, kelder..., renovatie van woningen, server oplossing, webhosting, webdesign, dakwerken, behang- en schilderwerken. Door vele ervaringen heb ik ook veel werkmateriaal, daardoor kan ik de prijs zo laag mogelijk houden voor U. Ik doe zowel grote werken als kleine opdrachten. Doordat ik niet graag stil zit ben ik steeds op zoek naar nieuwe uitdagingen. Heb je een eventuele vraag, job, prijsofferte nodig, aarzel niet om mij te contacteren. Ik bedien West- en Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Vlaams Brabant, enzovoort. Met vriendelijke groeten Mij contacteren kan via mail of telefoon Gsm : 0495/14.14.07 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Keme Keme: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 54564827 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Kalk Strooien Statafel 2,50 € Electronisch archiefbeheer Pleisterwerken - schilderwerke... Herstelling aan huis van uw co... Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/diensten-vakmensen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '6060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: