zaterdag 19 november 2011

U bent opzoek naar een tuinman? Ik ben tuinaannemer op zelfstandige basis: 'Tuinwerken Van den Bergh'.Ik doe zowel de aanleg van uw tuin als het onderhoud: gras maaien, verticuteren, gazon zaaien, onkruid wieden, bloemen en planten verzorgen, snoeien, hagen scheren, bomen zagen, bladeren ruimen, leibomen met constructie zetten,... In de winter zorg ik voor een sneeuw-vrije oprit of parking, voor privĂ© of bedrijven. Dit in een straal van 10km rond Zandhoven. Strooizout kan bij mij aangekocht worden. 10 euro voor een zak van 25kg.Ben onmiddellijk beschikbaar en zorg zelf voor al het materiaal.Het gras, onkruid, snoeisel, takken en bladeren, kortom al het afval, breng ik weg naar het containerpark. Ben afkomstig van Zandhoven. De regio's die ik bedien zijn de provincies Antwerpen en Limburg, in een straal van 30km rond Zandhoven.U kan mij STEEDS bereiken via mail of via telefoon Andere benamingen: tuinman, tuinonderhoud, tuinaanleg, tuinaannemer, sneeuwruimen, sneeuwruimer, quad, tuinwerken, snoeien, strooizout,... Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Kristof Kristof: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60815057 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Terrasaanleg-betegelen-vloeren... Prenatale oefeningen/zwangersc... Ervaren metselaars Prive les Bijles Frans - provincie Antwe... 15 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/diensten-vakmensen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '6060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: