donderdag 23 februari 2012

ik ben christophe woonachtig regio sint-niklaas centrum en ben al tydje stempel gerechtig werkloos in bezit van aktiva kaart en zou graag dringend terug aan de slag geraken daar ik het thuis zitten beu ben ben niet vies van te werken mag redelyk zwaar werk zyn kan met diverse machine's en matrialen werken en nooit te lui voor nog by te leren je bent nooit te ooit voor nog iets te leren ervaring in o a tuinaanleg onderhoud tuin grondwerken afbraak magazynwerk industriele reiniging schoonmaak klusjesman onderhoudsman helpermetser maneuver schilder werken verkoop enz...ben heel sociaal aangelegt vriendelyk tegenover klanten en personeel hardwerkend geen 9 tot 5 persoon en onmidelyk beschikbaar ps geen verkoop van parfum of gsm abonementen en energie MAG OOK EVENTUEEL BYVERDIENSTE ZYN liefst regio waasland daar ik aleen maar beschik fietsbel 0483 361 434 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Christophe van den bergh: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 62883006 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Ik zoek: Ik doe met veel plezi... 10 € Poetshulp met dienstencheques Wegens uitbreiding dringend pe... Wie wil en kan renovatie's uit... 75 € Ondernemende partner Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/jobs"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '6020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: