zondag 4 maart 2012

U bent opzoek naar een tuinman? Ik ben tuinaannemer op zelfstandige basis: 'Tuinwerken Van den Bergh'.Werken: - Aanleg- Gazon zaaien - Leibomen met constructie zetten- Onderhoud- Gras maaien (éénmalig, wekelijks, vertiendaags, maandelijks,…)- Verticuteren- Bloemen en planten verzorgen- Snoeien- Hagen scheren- Bomen kappen- Bladeren ruimen- …In de winter kan ik ook zorgen voor een sneeuw-vrije oprit of parking, voor privé of bedrijven. Dit in een straal van 15 km rondom Zandhoven. Strooizout kan bij mij aangekocht worden. 10 euro voor een zak van 25kg.Ben onmiddellijk beschikbaar en zorg zelf voor al het materiaal.Het gras, onkruid, snoeisel, takken en bladeren, kortom al het afval, breng ik weg naar het containerpark. Ik zorg voor een propere tuin!Ben afkomstig van Zandhoven. De regio's die ik bedien zijn de provincies Antwerpen en Limburg, in een straal van +- 30 km rondom Zandhoven.U kan mij STEEDS bereiken via mail of via telefoon Andere benamingen: tuinman, tuinonderhoud, tuinaanleg, tuinaannemer, verticuteren, sneeuwruimen, sneeuwruimer, quad, tuinwerken, snoeien, strooizout,... Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Kristof: Wachten Bekijk de 3 zoekertjes van Kristof Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Zoekertjesnummer: 63140112 Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Laatst bekeken zoekertjes Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/diensten-vakmensen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '6060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: