zaterdag 5 oktober 2013

Hallo, hebt u bouwplannen? Wilt u bij bouwen, of verbouwen? Dan bent u bij mij aan het juiste adres! Ik garandeer u van een degelijke en nauwkeurige uitvoering. Dit tegen een correcte prijs. Ik werkte jaren samen met een aannemer. Een andere specialiteit is het plaatsen van nieuwe vloeren. Welke werken neem ik aan? Nieuwbouw:- Binnenmuren- Gevels- Vloeren- Plaatsen van natuursteen- Wandtegels Tuinaanleg:- Terrassen- Opritten- Voetpaden- TuinmurenVerbouwingen:Wilt u nieuwe raamopeningen, doorgangen of moeten er openingen worden dichtgemaakt? Staat er een muur in de weg? Is de schoorsteen aan vervanging toe? Moet er een muur worden gevoegd?Karweien :Heeft u een hoop troep dat naar het containerpark moet worden gevoerd? Verhuis of transport van goederen. Moeten er verschillende klusjes worden gedaan en hebt u zelf de tijd niet hiervoor? Neem gerust contact met mij op!Regio: Ieper Sluiten  Contacteer Bouwwerken G Je naam Je e-mail Je reactie Beste Bouwwerken G, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Bouwwerken G: Verstuur een email - Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 77837601 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_job/diensten_en_vakmensen/klussen_in_en_rond_het_huis"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '6063', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: